September 05, 2005
e-shop respekt

Jeg handler ikke så meget i danske webbutikker, så jeg ved ikke om det er lovpligtigt, men idag fik jeg et brev fra shg.dk i forbindelse med en vare jeg købte for halvandet år siden. De ville bare lige oplyse at min reklamationsret snart udløber, så hvis der var en fejl på varen så var det nu jeg skulle klage.
Det er da god service, også selvom det lidt er reklame.
Er der nogen der ved om det er noget de skal, eller om man bare skal være glad for at de gør det?

Posted by Claus at September 05, 2005 10:00 AM | TrackBack (0)
Comments (post your own)

Nej det er ikke noget de skal, det er en service fra dem. Kunne v?re man selv skulle g?re det, det er jo en fin service.

Posted by: Ruprect on September 6, 2005 11:55 AM
Help the campaign to stomp out Warnock's Dilemma. Post a comment.
Name:


Email Address:


URL:



Type the characters you see in the picture above.

(note to spammers: Comments are audited as well. Your spam will never make it onto my weblog, no need to automate against this form)

Comments:


Remember info?