February 22, 2007
Kedelig - så slipper du for at være det
Boring - so you don't have to be
er et firmaslogan jeg opfandt en gang mens jeg sad og trak i årerne i de mægtige kodehaller ude ved Ascio. Jeg kom til at tænke på det ud fra de forskellige feedbacks der er kommet ind på min iWoz omtale. Posted by Claus at February 22, 2007 02:57 PM | TrackBack (0)
Comments (post your own)

Man kunne tænke sig at et vist vandkantsfirma faktisk kunne ordne de aktuelle imageproblemer ved hjælp af samme type slogan:

"Uetisk - så du slipper for at være det"

Posted by: cj on February 22, 2007 3:49 PM

Ja. Det virker helt absurd at det simpelthen er ved at blive en almindelig hobby for politikere at blande lidt PR og kommunikation ind i det også.

Posted by: Claus on February 22, 2007 3:50 PM
Help the campaign to stomp out Warnock's Dilemma. Post a comment.
Name:


Email Address:


URL:



Type the characters you see in the picture above.

(note to spammers: Comments are audited as well. Your spam will never make it onto my weblog, no need to automate against this form)

Comments:


Remember info?