March 01, 2007
Ikke fragmenter. Snacks.

Det næste nummer af Wired handler også om fragment-tidsalderen, men her under metaforen Snack Culture. (hat tip: Tveskov). Wired har lige redesignet sig selv for at separere de store lunser tydeligere fra ephemera, som ellers er det bladet har dyrket mest i de senere år, hvor det har handlet om at tjene penge på en forbruger-/gadget-kultur. Men qua også Sterling-samtale tidligere har man nu set Long Tail lyset i den forstand at ephemera flyttes online i et blog-netværk hvor de kan blive mere ephemeriske. Bladet skal nu dyrke det man kan der: Nemilg få adgang til lækre fotografer og lækre forfattere til mere solide lunser. Iøvrigt har bladet fået nyt design også, og blandt de små ændringer nævnes en omtegning af logoet, som nu overholder nogen lækre proportionalitets-principper på en ny måde (som jegh har glemt navnet på i skrivende stund). Det er simpelthen blevet lidt mere grafiker-pænt. Man har åbenbart glemt/set bort fra WIRED-logoets oprindelige funktion: At støje.

Posted by Claus at March 01, 2007 05:04 PM | TrackBack (0)
Comments (post your own)
Help the campaign to stomp out Warnock's Dilemma. Post a comment.
Name:


Email Address:


URL:


Checkcipher (please subtract 2 from 454 and enter that number in this field - this is simpleminded spamrobot protection):

(note to spammers: Comments are audited as well. Your spam will never make it onto my weblog, no need to automate against this form)

Comments:


Remember info?